Waarom Uitvaart24Klacht?

Update 16 oktober: de uitzending is gisteren geweest en we hebben al veel klachten en steunbetuigingen gekregen.
Hartelijk dank daarvoor! We zullen een ieder persoonlijk antwoorden. Beloofd!
Bekijk hier de uitzending van de Rijdende Rechter

Het is niet zo moeilijk om via een Google zoekopdracht of -advertentie op één van de vele websites van Uitvaart24 terecht te komen. Uitvaart24 heeft meer dan 1400 (!) websites, bijna 3000 (!) domeinnamen en tientallen labels. Op zich allemaal 'legaal' maar wat als Uitvaart24 zich in het eerste telefoongesprek niet kenbaar maakt? Dan is een vergissing zo gemaakt en voordat we het in de gaten hadden haalde niet Dela maar Uitvaart24 mijn moeder op. Omdat Uitvaart24 haar niet naar het rouwcentrum van onze keuze overbracht maar naar een ‘eigen’ technische koelruimte (op een industrieterrein) hadden ze de macht in handen. Omdat we niet wilden dat Uitvaart24 de crematie zou regelen (mijn moeder was tenslotte prima verzekerd bij Dela) moesten we, om haar weer terug te krijgen, akkoord gaan met een fikse factuur van ruim € 850,-.

Omdat Uitvaart24 geen keurmerk heeft kunnen we nergens met onze klacht (we voelen ons misleid) terecht. Er is voor ons geen geschillencommissie of ombudsman.

Ik heb inmiddels veel mensen gesproken en heb al heel wat klachten gehoord over Uitvaart24. Omdat al die klachten niet worden gebundeld en dus onopgelost blijven ben ik uitvaart24klacht.nl gestart.

 

Hartelijke groet,

Fred Klopper

 

Beoordeel Uitvaart24 op klantenvertellen.nl

 

De kans is groot dat je review op klantenvertellen.nl weer verwijderd wordt. Op een totaal van 921 reviews is 99,67% (!) zeer tevreden. Er staan maar drie negatieve reviews tussen (de onze was de eerste en werd ook gelijk weer verwijderd).

Deze is van 16 oktober en is ook door Uitvaart24 verwijderd.

Review klantenvertellen.nl